Bugünkü Piyasalar

DOFER Yapı Halka Arz Olacak

halka arz, dofer, dofer yapı, eşit dağıtım halka arz,


Çelik hasır üretimi faaliyetlerini sürdürmekte olan Dofer Yapı, 17 milyon pay satışı ile halka arz olacak. Halka arz işlemi DOFER kodu ile gerçekleşecek.



























Gedik Yatırım Menkul Değerler halka arz için liderlik edecek ve taslak izahnameye göre eşit dağıtım halka arz yöntemi ile gerçekleşecek.

Ortaklığın çıkarılmış sermayesinin 41.750.000 ₺'den 55.750.000 ₺'ye artırılması ile 14.000.000 ₺ halka arz edilecek. Ayrıca şirketin mevcut ortaklarından olan Mustafa Doğan (1.590.000 ₺), Yağmur Doğan (690.000 ₺), Mert Doğan (690.000 ₺) ve Yasemin Doğan (30.000 ₺) olmak üzere toplamda 17.000.000 ₺ nominal değerli pay, 2023 yılının ilk yarısında DOFER kodu ile Borsa İstanbul'da işlem görmesi için halka arz edilecek.

DOFER Yapı Halka Arz Detayları


halka arz,dofer,dofer yapı,eşit dağıtım halka arz,

Halka Arz Kodu: DOFER
Halka Arz Yöntemi: Eşit Dağıtım
Satışa Sunulacak Lot Miktarı: 17.000.000
Fiyat İstikrarı Sağlayacak İşlem: Brüt halka arz gelirinin %20'si ile 30 gün boyunca fiyat istikrarı sağlanması planlanıyor.

Çelik hasır üretim kapasitesi yıllık olarak 90 bin ton bandında olan dofer yapı Karabük Organize Sanayi Bölgesi'nde 8780 metrekare kapalı alana ve 21220 metrekare açık alana olmak üzere toplamda 30000 metrekare fabrika sahasına sahip bulunmakta.

Dofer Yapı'nın faaliyet alanları

  • Çelik Hasır
  1. Soğuk Çekme Çubuk
  2. Boru Kanalet
  3. Özel-Prefabrik
  4. Betonarme Yapı
  5. Beton Trafo Merkezi Hasırı
  • Demir Ticareti
  • Hazır Demir
olarak meydana gelmektedir.

Halka Arz Gelirinin Kullanım Yerleri

halka arz, dofer, dofer yapı, eşit dağıtım halka arz,


Dofer Yapı halka arz gelirinin büyük bir kısmı ile makine alımı ve fabrika inşaatı için kullanacağını belirtti. 

Taslak izahnameye göre halka arz gelirinin kullanım yerleri aşağıda açıklanmıştır.
  • %45'lik kısmı yurtiçi üretim kapasitesini artırmak için ek makine alımı, ek fabrika inşaatının yapılması ve çatı güneş enerjisi yatırımı şeklinde değerlendirilecek.
  • %35'lik kısmı işletme sermayesinin ihtiyaçlarını karşılamak için değerlendirilecek.
  • %20'lik kısmı ise finansal borçların ödenmesi için kullanılacağı planlanmakta.


Yorum Gönder

0 Yorumlar